středa 31. prosince 2014

Klišoidní bilanc uplynulého roku

Tak, je to tu, poslední článek letošního roku. Čas shrnovat a hodnotit.

Jaký tedy byl můj rok 2014?

Zcela jistě plný nových zážitků, vědomostí a zkušeností. Posunula jsem se o hodně dál a to ve všech směrech.
Spoustu věcí jsem si přiznala, smířila se se svou povahou a naučila se jí brát jako přednost, získala nové sebevědomí a ztratila snad jen nesmyslný strach z života v cizině.

Vyprofilovala jsem se i profesně - vyzkoušela jsem si v praxi to, o čem jsem si myslela, že by mě bavilo, abych zjistila, že mi to vlastně vůbec nic nedává a naopak se čím dál tím víc blížím k poznání toho, co bych jednou skutečně chtěla dělat.

I přesto, že hodnotím rok 2014 jako více než úspěšný, při pročítání seznamu cílů pro rok 2014 jsem s hrůzou zjistila, že se mi podařilo splnit pouze 13 a čtvrt bodu z 50 určených, což není úplně nejlepší bilance.
Omlouvá mě snad jen to, že body, které se mi nepodařilo splnit, se mi nepodařilo splnit ze zcela objektivních důvodů a tudíž je přesouvám do roku 2015. Zbytek jsem po zralé úvaze kvůli jejich nereálnosti, kterou jsem si ve chvíli, kdy jsem je tehdy sepisovala, plně neuvědomovala, smazala úplně.

I tak byl ale rok 2014 rokem velkých "poprvé":

  • Poprvé jsem letěla letadlem a poprvé se plavila na trajektu
  • Téměř 6 měsíců z celého roku 2014, přesně tedy 23 týdnů jsem strávila v zahraničí (6 týdnů Skotsko, 17 týdnů Lotyšsko)
  • Navštívila jsem 6 nových zemí (Německo, Skotsko, Lotyšsko, Finsko, Švédsko, Estonsko)
  • Založila jsem si tenhle blog a nastartovala jeden velký projekt (více zde)
  • Začala jsem se učit rusky





A jaký bych chtěla aby byl rok 2015?

Nastává rok velkých změn. Cítím to do morku kostí a realizuji změny, stále více radikální. Ta nutnost mě prodchla a nutila nejdřív po malých krůčcích a potom po velkých krocích jít stále zpříma kupředu. Nutnost přestat se zabedněně schovávat pod kamenem a zuby nehty se ho držet jen proto, že jsem k něčemu přivykla.

Když jsem si vytyčovala cíle pro rok 2015, dostala jsem se nakonec na hezké číslo 75.

Nehodlám zde vypisovat všechny, tak alespoň několik ilustračních:

  • každý týden přidám alespoň jeden článek na oba blogy (tj. 2 články týdně)
  • nechám si konečně po letech tlachání a plánování udělat alespoň jedno, byť malé tetování
  • dopíšu román, na kterém pracuji už skoro dva roky (shame on me!)
  • budu se snažit chodit spát před půlnocí (o tomhle bodu dopředu vím, že ho nedodržím :-D)
  • navštívím alespoň 3 země, kde jsem ještě nebyla
  • vyjedu opět na nějakou stáž do zahraničí
  • upeču dort (už si říkám asi 2 roky, že nějaký upeču a nikdy jsem se k tomu nedostala... opět - shame on me! )
  • udělám si certifikát z kurzu první pomoci
  • proberu všechny skříně a vyhodím/prodám/daruji veškeré přebytečné věci
  • naučím se šít na stroji a ušiju (alespoň) krásný vintage povlak na polštářek
  • budu bezpečně odebírat USB :-D


Inu, tak snad mi půjde plnění seznamu lépe než v uplynulém roce!



                                                                               ***
Co říct závěrem? Snad jen -  přežijte rok 2015 ve zdraví a pokud chcete létat, neptejte se slepic, zda to dokážete!




1 komentář:

  1. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat