středa 17. prosince 2014

Jaký je váš osobnostní typ podle MBTI?

Už před nějakou dobou jsem narazila na tenhle test pro měření osobnostních typů. Jedná se o test, který Katharine Cook Briggs  a její dcera Isabel Briggs Meyer vytvořily během 2. světové války po studiu práce C. G. Junga a jeho knihy Psychologické typy, z níž je test odvozen.

Ačkoliv mi některé otázky připadaly dost zvláštní a neobvykle položené, výsledek mě vcelku překvapil - seděl totiž jak prodloužená záda na hrnec.

Pro reprezentativnější výsledky jsem po několika měsících zkusila test zopakovat ještě jednou na této stránce a opět mi vyšlo to stejné, tudíž si troufám tvrdit, že výpovědní hodnota testu je vysoká (pozn. výsledky nejrůznějších testů osobnosti mohou do jisté míry zkreslovat rozličné faktory - např. aktuální nálada respondenta během vyplňování apod.).


Ještě bych dodala, že dle mého názoru je důležité nad odpověďmi moc nepřemýšlet, nechávat si maximálně 5 vteřin na promyšlenou.


Myslím, že vyplnění obdobného testu je skvělým krokem k poznání sebe sama, tudíž směle do toho!


                                                                           ***

                                                   ....co vyšlo mně? :-) INTP, tj. vědec.
Takže jsem stejně "divná" jako Sokrates, Einstein, Darwin, Marie Curie, Rene Descartes, Abraham Lincoln, Albert Speer nebo Dr. House. Juhů! :-D
                                                       




A co Vy, jste také "divní"? :)

1 komentář:

  1. Jsem velmi šťastný, chci se podělit o svá svědectví s širokou veřejností o tom, co pro mě tento muž jménem Dr. PADMAN právě pro mě udělal, jsem ženatý 4 roky a mám rozchod s manželem před 4 měsíci a byl jsem strach a tak zmatený, protože ho tak moc miluji. Opravdu jsem byl příliš depresivní a kamarád mě nasměroval k tomuto kouzelníkovi, doktoru PADMANOVI, a oznámil jsem mu všechny své problémy a řekl mi, abych se nebál toho, že se přinutí, aby se můj manžel vrátil ke mně a za pouhých 48 hodin Dostal jsem hovor od mého manžela a on se líbil, že bych se měl vrátit do domu. Nikdy v mém životě nevěří v kouzlo a teď mi to jen pomohlo a jsem nyní tak šťastný. Vše mu děkujeme a pokud si také chcete nechat svého manžela vrátit pro sebe zde !! jeho e-mailovou adresu (padmanlovespell@yahoo.com), jsem tak rád, že svědčím o vaší práci a laskavosti DR PADMAN

    OdpovědětVymazat