pondělí 9. března 2015

7 nejlepších mysteriózních filmů



V dnešním článku bych vám ráda představila pár mých nejoblíbenějších filmů s mysteriózní tématikou. Seřazeny jsou podle výše hodnocení na ČSFD.
Pokud jste některý z nich neviděli, určitě to napravte! :)


1) 
Sedm, ČSFD 92%

Tématiku sériových vrahů mám hodně ráda a tento film je naprosto geniální. Detektivové Somerset (Morgan Freeman) a Mills (Brad Pitt) jsou na stopě geniálního a rafinovaného, nicméně o to víc vyšinutého zločince Johna Doa, který má na svědomí sérii děsivých vražd, při kterých své oběti vraždí obzvlášť trýznivými způsoby, aby je potrestal za to, že se podle jeho zvrácené optiky měli dopustit některého ze sedmi smrtelných hříchů...

2) Memento, ČSFD 87%

Začne to fotografií a vzkazem na ní: "Zab ho!" A od té chvíle se odvíjí tajemný a drsný příběh Leonarda. Jeho žena byla napadena, zavražděna a on si skoro nic nepamatuje. Jeho krátkodobá paměť je pryč. Leonard se ale musí pomstít. Okamžitě jde po vrahovi. Aby nějak kompenzoval výpadky paměti, všechno si fotí, cvaká spouští na svém Polaroidu jako blázen a podstatná fakta si nechává tetovat na tělo. Story je vyprávěna zvláštním způsobem. Každá důležitá filmová scéna končí tam, kde předchozí začala, a tak musíme být pozorní, abychom ten zvláštní propletenec dějů a potkávajících se postav dobře vnímali. K hlavnímu hrdinovi se přidávají další - ukecaný Teddy a barmanka Natalie. Všichni jsou s vraždou nějak propojeni. Ale pořád se nám do mysli vnucuje klíčová otázka: Je skutečně vrahem John G, jehož jméno má Leonard vytetováno na prsou?

3) 
Jméno růže, ČSFD 84%

Výborná středověká detektivka se Seanem Connerym v hlavní roli. Píše se rok 1327, když ctihodný a respektovaný františkánský mnich William of Baskerville přijíždí na opatství v severní Itálii, kde je požádán o pomoc při odhalení příčiny náhlé smrti jednoho z mnichů. Avšak když se vyšetřování blíží k odkrytí tajemství, které chce opatství udržet v tajnosti, dochází k dalším úmrtím. Nyní již nelze zabránit tomu, aby se do celé věci nevložila Svatá inkvizice. William a jeho mladý novic Adso závodí s časem, aby stihli prokázat nevinu křivě obviněnných a vyhnout se hněvu inkvizitora Bernarda Gui...
Musím podotknout, že při sledování filmu jsem se neubránila asociacím na Sherlocka Holmese a jeho pomocníka Watsona a to nejen kvůli fonetické podobnosti jmen obou pomocníků.

4) La Cara Oculta, ČSFD 81%

Nejlepší film, který jsem za poslední dobu viděla. Španělský dirigent je podezřelý ze zmizení své přítelkyně. Brzy si za ní však najde náhradu - půvabnou servírku Fabianu. Ta se k němu nastěhuje a brzy zjistí, že jsou v domě slyšet jakési podivné zvuky...
A hlavně - nedívejte se na trailer!!!!

5) Znamení, ČSFD 79%

Na rodinné farmě v Pennsylvánii se jednoho v obilí zničehonic objeví 150 metrové znamení. Má to být vtip? Nebo snad varování?
Zvířata se začínají chovat zvláštně, psi se stávají agresivními.
Na klidu jim nepřidá ani to, když zjistí, že podobná znamení se začínají objevovat po celém světě...

6) Disturbia, ČSFD 74%


Teenager Kale napadne svého učitele a soud ho potrestá domácím vězením bez možnosti úniku - kolem kotníku nosí zařízení, které ho velmi dobře hlídá. Do sousedství se však přistěhuje atraktivní vrstevnice Ashley a tak si Kale krátí čas tím, že jí šmíruje dalekohledem. Postupně ho ale tato špionážní hra začíná pohlcovat a čím dál tím víc proniká do soukromí svých sousedů a obzvlášť u jednoho z nich zaznamená velmi neobvyklé chování. Je to jen jeho fantazie nebo má tento soused opravdu něco za lubem?


7) Devátá brána, ČSFD 68%

Dean Corso, expert na staré knihy, je najat bohatým podivínem Borisem Balkanem, aby porovnal kopie knih "Devět Bran do Království Stínů", které jsou na celém světě pouhé tři výtisky, z nichž pouze jedna má být pravá.
Očekávejte pořádnou dávku tajemna a tíživé atmosféry. Za zmínku stojí i Johny Depp v hlavní roli, který je v tomto filmu z roku 1999 "hipsta" ještě dřív, než to začalo být in.







3 komentáře:

  1. Ahoj, jmenuji se "Tina Petersen" Jsem z Odense v Dánsku. Byl jsem ženatý 9 let s Oliverem a oba jsme měli spolu dva (2) syny. Oliver byl můj milenec na střední škole, můj vysněný muž a já jsme ho milovali víc, než dokážou vyjádřit slova. Najednou můj manžel začal spát a dávat různé omluvy, proč se nemůže vrátit domů. Děti, které byly zvyklé být vždycky kolem svého otce, ho teď vidí ječmen. Začal mít vnější vztahy s jinými ženami a neuvažoval, jak se budou děti nebo já cítit.

    Celý můj svět byl otřesen a zdá se mi, že jsem ztratil jediného člověka, kterého jsem kdy opravdu miloval. To se ještě zhoršilo v okamžiku, kdy požádal o rozvod ... Snažil jsem se, co mohl, aby mu změnil názor a zůstal se mnou a dětmi, ale veškeré úsilí bylo marné. Prosil jsem a zkoušel všechno, ale nic nefungovalo.

    Průlom nastal, když mě někdo představil tomuto nádhernému, velkému kouzelníkovi, který mi nakonec pomohl ... Nikdy jsem nebyl fanouškem takovýchto věcí, ale prostě jsem se rozhodl neochotně vyzkoušet, protože jsem byl zoufalý a nezbylo mi na výběr ... Udělal zvláštní modlitby a použil kořeny a byliny ... Během dvou dnů mi Oliver zavolal a byl mi líto všech emocionálních traumatů, které mi způsobil, přestěhoval se zpět do domu a nadále šťastně žijeme jako jedna velká rodina. co úžasný zázrak doktor Zuzu udělal pro mě a moji rodinu. Pomohl mi také vyřešit můj problém s artritidou, se kterým se zabývám celá léta

    Představil jsem mu spoustu párů s problémy po celém světě a měli dobré zprávy ... Pevně ​​věřím, že někdo tam potřebuje pomoc. Pro naléhavou pomoc jakéhokoli typu kontaktujte doktora Zuzu nyní prostřednictvím jeho e-mailu: doctorzuzutemple@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2347013499818 a také kontaktujte doktora Zuzu na Viber prostřednictvím +2347013499818

    OdpovědětVymazat
  2. WOW!! Toto je ta nejúžasnější věc, jakou jsem kdy zažil, a potřebuji se podělit o toto skvělé svědectví .. Navštívil jsem fórum zde na internetu 10. ZÁPASU 2021 a viděl jsem úžasné svědectví tohoto mocného a skvělého sesilatele kouzel zvaného Dr. Bohatý na fóru ... Nikdy jsem tomu nevěřil, protože jsem nikdy předtím neslyšel nic nenaučeného o magii .. Žádné tělo by mě nedokázalo přesvědčit o kouzelných kouzlech, dokud mi Dr. manželství na 6 let zpět ke mně a přivedlo mého manžela zpět ke mně za stejných 48 hodin, jak jsem četl na internetu .. byl jsem opravdu nadšený a šokovaný, když můj manžel poklekl a prosil o odpuštění a abych ho přijal zpět. „Opravdu mi chybí slova a radost, a nevím, jak moc bych vám chtěl vyjádřit své uznání, doktore Bohatý, vy jste Bůh poslaný mně a celé mé rodině .. A teď jsem znovu radostná žena. . zde jeho e -mail wealthylovespell@gmail.com. Jeho telefonní číslo +234 810 515 0446

    OdpovědětVymazat